SKIL mobilní řešení pro sběr dat v terénu
České / slovenské uživatelské prostředí: Ano / Ano
Podporovaný operační systém: Windows Mobile 6.x, ANDROID
Společnost SKIL, spol. s r.o. se specializuje na vývoj mobilních řešení pro práci v terénu a sběr dat. Pro tvorbu našich řešení používáme nejmodernější komunikační a vývojové technologie. Naše řešení jsou modulární, mohou pracovat on-line i off-line, je možné je přizpůsobit na míru zákazníkovi a připojit na ERP systémy. Pro spojení se serverem jsou podporovány všechny komunikační prostředky jako UTF, LAN, WiFi, GPRS. Aplikace podporují operační systémy pro mobilní zařízení Windows Mobile 6.x a vyšší a v dnešní době stále oblíbenější ANDROID.
SKIL mobilní řešení je určeno pro sběr objednávek v terénu, přímý ambulantní prodej z vozu, marketingové průzkumy, plánování tras a vytváření cestovních zpráv a různé kombinace těchto činností. Obchodní zástupci / řidiči mají k dispozici aktuální informace o produktech, cenících, aktuálním stavu skladu, množstevních a časových slevách pro zákazníka, zákaznících, platební morálce zákazníků, historických prodejích, marketingových aktivitách, objednávkách, reklamacích, příp. o platbách v hotovosti při ambulantním prodeji. Mohou plánovat trasy a cestovní zprávy, zápisy z jednání atd. Na základě těchto informací je schopen přímo vytvořit v mobilním zařízení objednávku a přenést ji do firemního ERP systému. Centrála má k dispozici přímo v ERP systému okamžitý přehled o aktivitách obchodního zástupce / řidiče.
Pro bližší informace využijte prosím náš kontaktní formulář.
|
|
Popis řešení
Prodejci, řidiči, obchodní zástupci a další pracovníci, kteří zajišťují dodání zboží zákazníkům tráví většinu času na cestách mimo firmu bez přímého přístupu k počítači a k datům centrálního informačního systému (ERP) firmy. Přesto právě tito pracovníci potřebují pro svoji práci celou řadu informací o výrobcích a zákaznících se kterými právě jednají. Pokud má pracovník v terénu dostatek informací o aktuálních nabídkách, cenách, slevách, platební morálce zákazníka, co a za kolik prodal u zákazníka v minulosti atd., má toto vliv na dosahování lepších výsledků při prodeji a tím samozřejmě odpadá složité "ruční" přepisování objednávek do centrálního ERP systému.
Zároveň celá řada dat právě u zákazníka vzniká. Zaznamenání těchto dat přímo na místě u zákazníka v elektronické formě zajistí aktuálnost, správnost a rychlé předání dat do centrálního informačního systému k dalšímu zpracování a využití. Zvýší se rovněž rychlost a pružnost administrativního odbavení zákazníka přímo na prodejně a podstatně se omezí možnost vzniku administrativních chyb. V centrále je pak ušetřeno mnoho práce a času spojeného s nutností pořizovat dodací listy (popř. faktury), provádět opravy dodaného množství, vyřizování reklamací, vystavování dobropisů spojeného s jejich potvrzováním, kontrolou vybrané hotovosti od zákazníka apod.
Tímto se podstatně zvýší produktivita práce obchodního oddělení, ale i úroveň prodeje a spokojenost zákazníka s poskytovanými službami.
Pro využití popsaného systému je nutno vybavit pracovníky v terénu příslušným mobilním zařízením, které umožňuje data pořizovat, ale i poskytovat informace prodejci a následně dalším pracovníkům (jakékoli mobilní zařízení vč. chytrých telefonů s OS Windows Mobile 6.x, ANDROID a vyšší).
Tvorba objednávky ve čtyřech jednoduchých krocích:
Některá mobilní zařízení disponují i čtečkou čárového kódu – potom není nutné vyhledávat / filtrovat položky ze seznamu, ale je možné i jejich přímé načtení pomocí čárového kódu.
|