Nabízená řešení
Společnost Skil, spol. s r.o. byla založena v roce 1991 s cílem poskytovat komplexní služby v oblasti informačních technologií. Těžiště činnosti společnosti Skil bylo od počátku položeno do oblasti informačních systémů, CRM, jejich projekce, programování, implementace a podpory ve smyslu poskytování systémových služeb a hardware. Společnost Skil implementovala systém v řadě podniků a organizací různého zaměření a to jak v podnicích obchodních a distribučních tak v podnicích výrobních. Skil disponuje dostatečným počtem specialistů s dlouholetou praxí, kteří jsou schopni rychlé orientace v různorodé problematice.
Společným znakem našich zákazníků je potřeba nalezení řešení, které by se zcela přizpůsobilo jejich požadavkům a rostlo společně s jejich firmou. Námi nabízená řešení této podmínce plně vyhovují a nabízíme je počínaje vstupní analýzou přes implementaci systému až po trvalou a cenově efektivní podporu rutinního chodu celého systému pomocí prostředků vzdáleného přístupu.
Veškerá nabízená řešení jsou poskytována na míru potřebám zákazníků.
Standardně nabízíme tyto služby:
- Analýza
- Instalace
- Převod dat z původního systému
- Školení
- Implementace
- Konzultace
- Úpravy systému dle potřeb klienta (customizace)
- Parametrizace
- Vzdálenou podporu prostřednictvím internetu (terminálových služeb)
- Hotline
- Rozvoj systému
Pro bližší informace využijte prosím náš kontaktní formulář.
|
|
CRM systémy |
|
CRM (řízení vztahů se zákazníky) je databázovou technologií podporovaný proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících a potenciálních zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky.
V dnešní době marketingoví odborníci čím dál více hovoří o tom, že je třeba změnit orientaci z produktů na zákazníky. Koneckonců je to právě zákazník, kdo přináší peníze. Každá společnost se zabývá těmito problémy:
- Udržení stávajících zákazníků
- Porozumění zákazníkům
- Schopnost jim naslouchat
- Identifikace klíčových procesů
- Zvyšování spokojenosti zákazníků při zlepšování klíčových procesů
- Tvorba marketingové strategie k udržení stávajících zákazníků a získání zákazníků nových
- Schopnost oslovit nové zákazníky
Klíčem pro úspěšnou CRM iniciativu jsou správná a konzistentní data zákazníka přístupná on-line v celé IT infrastruktuře. Důležité je si uvědomit, že řešení CRM se dotýká prodeje, servisu i marketingu, a to při udržování spokojenosti zákazníka. Řízení vztahů se zákazníky je totiž strategie, která se orientuje na vybudování a podporu dlouhotrvajících vztahů se zákazníky.
|
|
|
Webové aplikace |
|
Vytvoříme dle požadavku zákazníků nejrůznější webové aplikace, včetně případného jedno/obousměrného napojení na nejrůznější ERP systémy.
Aplikace mohou být nejrůznějšího druhu, z realizovaných věcí se jednalo např. o webový prodejní systém vč. vedení skladů, tvorby dokladů a pokladen, nejrůznější dashboardy pro manažery, optimalizace skladových zásob a mnoho dalších.
|
|
|
Manažerský systém APS Marketing |
|
APS Marketing je manažerský informační systém pro podporu rozhodování, zaměřený na komplexní analýzu prodeje a nákupu.
Umožňuje uživatelským způsobem analyzovat údaje, pocházející z primárních informačních systémů (Prodej, Nákup, Finance, …). Výsledkem analýz jsou informace, které jsou z primárních údajů jinak obtížně zjistitelné - například bonita klienta, pozice firmy na trhu dle geografického rozložení, aj.
|
|
|
|
|
|
|
Mobilní řešení pro pracovníky v terénu |
|
SKIL mobilní řešení je určeno pro sběr objednávek v terénu, přímý ambulantní prodej z vozu, marketingové průzkumy, plánování tras a vytváření cestovních zpráv a různé kombinace těchto činností. Obchodní zástupci / řidiči mají k dispozici aktuální informace o produktech, cenících, aktuálním stavu skladu, množstevních a časových slevách pro zákazníka, zákaznících, platební morálce zákazníků, historických prodejích, marketingových aktivitách, objednávkách, reklamacích, příp. o platbách v hotovosti při ambulantním prodeji.
Mohou plánovat trasy a cestovní zprávy, zápisy z jednání atd. Na základě těchto informací je schopen přímo vytvořit v mobilním zařízení objednávku a přenést ji do firemního ERP systému. Centrála má k dispozici přímo v ERP systému okamžitý přehled o aktivitách obchodního zástupce / řidiče. |
|
|
|